jeudi 21 novembre 2019

Résultat de recherche d'images pour "bernard Manciet""

Jo que't causissi dab la man e l'autre man e la maishèra

e dab l'equèrra de la mia sang


Te preni te causissi a las espaulas

pr'amor qu'a la mesura de ma maishèra ton anca


L'auradge causis l'aubre

l'auradge de flors te galopa com un puple


Lo carpentèr se causis un aubre

ma pensada s'a pres ton espiar


Te causissi com ua bèra plana

entà mon bestiar ent'ajaca'i lo cèu.


Car causir es lo temps de l'òmi

te causissi e lo temps es bèth temps.


B. Manciet



Me soveni d'aquel tèxt que cantèt Jaumelina tròp lèu partida. Me soveni del disc qu'avia fach amb los amics J.-P. Baldit e Maurici Andrieu.

Me remembri d'un autre temps. Qu'éra "bèth temps".



Lo temps s'atruma es ora de s'anar claure ? Que ne ditz Padena ?



per dire de ne far la revirada (de Manciet)



"Je te choisis avec la main et l'autre main et la joue et avec l'équerre de mon sang - je te prends je te choisis parce que ta hanche a la mesure de ma joue - l'orage choisit un arbre l'orage de fleurs te parcourt comme un peuple - le charpentier se choisit un arbre ma pensée a pris ton regard - je te choisis comme une belle plaine pour mes troupeaux et pour y coucher le ciel - car choisir est le temps de l'homme je te choisis et le temps est beau temps."

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

 l'òme de març à VABRES L'ABBAYE 10 Février Salle des Fêtes